Reklamačný poriadok
Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Ako postupovať pri reklamácii
- Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám oznámte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade akejkoľvek nezrovnalosti.
- K reklamácii je najjednoduchšie využiť on-line formulár, ktorý nájdete po prihlásení k Vášmu účtu v detaile každej objednávky (záložka "Moje objednávky"). Formulár sa Vám zobrazí po stlačení voľby Reklamácia. Formulár je vopred vyplnený všetkými potrebnými údajmi z objednávky. Ak využijete túto možnosť, obratom vám zašleme potvrdenie prijatia oznámenia o reklamácii.
- Ak sa nechcete prihlasovať, môžete si jednoducho stiahnuť tento formulár, ktorý vytlačíte a vyplníte ručne.
- Ak reklamujete chybný/nefunkčný produkt, ktorý je možné opraviť, reklamácia bude zaslaná na posúdenie a k prípadnej oprave. Pre prípad, že nebude možné tovar opraviť, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu následného vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
- Ak sa jedná o iný typ tovaru, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
- Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (t. j. z niekoľkých kusov v balení), informujte sa ako postupovať emailom na reklamacia@4home.sk. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
- Tovar zašlite bezodkladne na adresu 4Home CEE, s.r.o. - reklamačné oddelenie, LOG Center R7, Priemyselný park č. 486, 930 03 Kostolné Kračany.
- Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo časť sady vhodne zabaľte.
- K tovaru vložte do balíčka výtlačok formulára Reklamácia, prípadne jednoduchý sprievodný list.
- Balíček zašlite ako doporučenú (poistenú) zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
- Adresa pre zaslanie reklamácie:
4Home CEE, s.r.o. - reklamačné oddelenieLOG Center R7Priemyselný park č. 486930 03 Kostolné Kračany
- Reklamačné oddelenie:
- Zákaznícke oddelenie:
Vybavenie reklamácie
- Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
- V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, realizujeme to prevodom na účet, prípadne na vašu žiadosť poštovou poukážkou.
Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom
- Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
- V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, prosím, informujte o tejto skutočnosti čo najskôr náš e-shop na linke +421 220 512 520. Túto linku kontaktujte aj v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí alebo otázok.